Zkušený obchodník

Náplň Tvé práce

  • Práce po celé České republice
  • Hledání a kontaktování nových zákazníků
  • Nezávislá obchodní jednání s potenciálními zákazníky
  • Péče o stávající zákazníky
  • Vedení obchodních případů
  • Zpracovávání nabídek
  • Samostatná organizace práce se zaměřením na výsledky prodeje
  • Spolupráce s týmem odborných konzultantů a marketingem

Obchodník AXIOM TECH


Co od Tebe požadujeme

  • Znalost českého jazyka na úrovni alespoň C1
  • SŠ/VŠ technického či ekonomického směru
  • Hledáme opravdu zkušeného obchodníka, takže požadujeme několikaletou praxi v obchodu
  • Znalost strojírenského prostředí
  • Reprezentativní a profesionální vystupování
  • Dobré komunikační a prezentační schopnosti
  • Schopnost vést obchodní jednání
  • Schopnost udržovat a rozvíjet dlouhodobé obchodní vztahy
  • Řidičský průkaz skupiny B 

Výhodou pro Tebe bude, když

  • Se orientuješ v oblasti PLM a CAx systémů
  • Zvládáš angličtinu umožňující aktivní komunikaci

Co na oplátku nabízíme my

  • Práci v silné, stabilní a rostoucí společnosti, v perspektivním oboru a s mezinárodní působností
  • Vysoce odbornou a zajímavou práci v oblasti digitalizace s řešeními Siemens
  • Platové ohodnocení odpovídající tvému výkonu
  • Pružnou pracovní dobu, možnost home office, sick days
  • Podporu a školení, možnost rozvíjet se na odborných a jazykových kurzech
  • Individuální a vstřícný přístup, otevřenou komunikaci
  • Služební auto, telefon a notebook
  • Příspěvek na stravné a penzijní pojištění
  • 25 dnů dovolené
  • Firemní a týmové akce

Jak se o tebe postaráme během nástupu

Před nástupem ti předem připravíme vše, co potřebuješ - tedy přístupy, vybavení i on-boarding plán školení. Při nástupu tě seznámíme s celým týmem, u šálku lahodné brazilské kávy probereme, co Tě bude čekat a hned tě přibereme do klíčových týmových schůzí.

Máš za sebou praxi obchodníka, ale PLM a CAx  řešení jsou ti neznámé, neměj obavy, budou se tu věnovat různí členové našeho týmu, budou tě proškolovat vždy ti nejpovolanější.

Jak to bude dál?

Pracovat budeš jak na pobočce, tak i na home-office, ale v hlavně i v terénu - u zákazníků.

Jako obchodník bude tvým úkolem akvizice nových zákazníků a péče o stávající zákazníky. Naše pracovní doba je opravdu pružná. Když si dáš po poledni „oraz“ a práci doženeš večer, vůbec nám to nevadí, pokud tím nebude trpět ani tým, ani zákazník. Pracovní náplň a rozvrh si budeš organizovat sám. Budeš úzce spolupracovat s kolegy, kteří znají software do poslední funkce i s holkami z backoffice a marketingu.

Pravidelně jednou týdně si na týmové schůzi vzájemně řekneme, jak se nám daří obchodní případy realizovat, kde je potřeba podpora prísejla a případné bariéry společně překonáme. Když budeš potřebovat náhlou operativní pomoc, vždy budeš mít vedle sebe zkušené kolegy, kteří ti pomůžou a poradí.

Na opakovaných workshopech se pak budeš s celým týmem vzdělávat, rozšiřovat své znalosti a sdílet své zkušenosti. Často spolu poobědváme a občas zajdeme na pivko, abychom načerpali sílu a zažili spolu legraci. Několikrát za rok si navíc vyrazíš s kolegy z pobočky nebo celou firmou na večírek či firemní akci.

 

Pokud jsme Tě zaujali, pošli nám životopis nebo odkaz na Tvůj LinkedIn profil a my se Ti ozveme.
Chci více informací

 

Nahoru

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.