Obchodní zástupce

Náplň Tvé práce

  • Práce po celé České republice
  • Hledání a kontaktování nových zákazníků
  • Nezávislá obchodní jednání s potenciálními zákazníky
  • Péče o stávající zákazníky
  • Vedení obchodních případů
  • Zpracovávání nabídek
  • Samostatná organizace práce se zaměřením na výsledky prodeje
  • Spolupráce s týmem odborných konzultantů a marketingem

Obchodník AXIOM TECH


Co od Tebe požadujeme

  • SŠ/VŠ technického či ekonomického směru
  • Reprezentativní a profesionální vystupování
  • Úspěšné zkušenosti na podobné pozici
  • Dobré komunikační a prezentační schopnosti
  • Schopnost vést obchodní jednání
  • Schopnost udržovat a rozvíjet dlouhodobé obchodní vztahy
  • Řidičský průkaz skupiny B

 


Výhodou pro Tebe bude, když

  • Se orientuješ v oblasti PLM a CAx systémů
  • Zvládáš angličtinu umožňující aktivní komunikaci

Co na oplátku nabízíme my

  • Práci v silné, stabilní a rostoucí společnosti, v perspektivním oboru a s mezinárodní působností
  • Vysoce odbornou a zajímavou práci v oblasti digitalizace s řešeními Siemens
  • Pružnou pracovní dobu, možnost home office, sick days
  • Zaškolení zkušeným a přátelským kolegou, který se Ti bude věnovat po celou dobu, než budeš schopen/schopna pracovat samostatně
  • Podporu a školení, možnost rozvíjet se na odborných a jazykových kurzech
  • Individuální a vstřícný přístup, otevřenou komunikaci
  • Služební telefon, notebook
  • Příspěvek na stravné a penzijní pojištění
  • 25 dnů dovolené
  • Firemní a týmové akce

 

Pokud jsme Tě zaujali, pošli nám životopis nebo odkaz na Tvůj LinkedIn profil a my se Ti ozveme.
Chci více informací

 

Nahoru

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.