Tech. podpora

Svých zákazníků si vážíme a proto se neustále snažíme nalézat nové a jednodušší cesty, jak zodpovědět jejich dotazy, podat jim pomocnou ruku a podporu při práci s programy, poskytnout novinky nebo také shrnutí z našich seminářů, kterých se třeba kvůli pracovní vytíženosti nemohli zúčastnit.

Bezplatná linka pro stávající zákazníky

Volejte naši bezplatnou linku 800 400 495

Helpdesk

Technickou podporu bereme jako velmi důležitou součást péče o zákazníky a naším cílem je rychlé a efektivní řešení dotazů. Pro vyšší efektivitu jsou přehledy o stavu všech dotazů od uživatelů v našem Helpdesku evidovány pod uživatelským účtem zákazníka.

Pro používání Helpdesku je tedy nutné si zřídit účet na adrese http://helpdesk.axiomtech.cz

Naši technickou podporu můžete kontaktovat emailem na adrese helpdesk@axiomtech.cz nebo na zelené lince 800 400 495

Podrobný návod pro používání Helpdesku AXIOM TECH a zadávání dotazů

Teamviewer quick support pro stávající zákazníkyAXIOM TECH TeamViewer

Technickou podporu poskytujeme našim zákazníkům i "on-line", a to pomocí programu TeamViewer. Spusťte program Teamviewer a zašlete nám Vaše ID a Heslo. Program TeamViewer není nutné instalovat.


Pokud se spojení podaří, pracuje konzultant na Vašem počítači, jakoby u něho přímo seděl a vy sledujete jeho kroky.


Stáhněte si bezplatnou verzi programu TeamViewer quick support pomocí níže uvedeného odkazu. 

Stáhněte si servisní programový modul TeamViewer QuickSupport Stáhněte si program TeamViewer 


 

FTP server

Na adrese FTP serveru AXIOM TECH naleznete

  • Aktualizace verzí NX a SOLID EDGE (opravné balíčky)
  • Rozšířené knihovny standarních dílů NX
  • Lokalizace pro NX
  • Nastavení instalací dle potřeb zákazník (Customizace)

Přístupové jméno a heslo pro FTP server vám zašleme na vyžádání


e-Training

Přístupové jméno a heslo pro přístup do Solid Edge e-Training vám zašleme na vyžádání.
 

GTAC - Centrální středisko technické podpory společnosti Siemens PLM Software

Na stránkách GTAC - Certifikace HW/SW naleznete aktuálně podporované verze operačních systémů, podporované softwarové produkty, grafické karty a hardware, ale také aktuální i historické informace o certifikovaných systémech a konfiguracích všech produktů společnosti Siemens PLM Software.
S jakýmkoliv technickým dotazem se rovněž můžete obrátit přímo na Centrální středisko technické podpory.