Produktový manažer/technik software pro výrobu

Máš zkušenosti s NC programováním, technologií obrábění či obsluhou obráběcích strojů se Sinumerik? 


Pak jsi nejspíš vhodným kandidátem na naši nově vypsanou pozici!

 

Produktový manager technik pro výrobu

Náplň Tvé práce

  • Znalost českého jazyka na úrovni alespoň C1
  • Instalace a zprovoznění softwarových aplikací Siemens na strojích se Sinumerik
  • Technická podpora Siemens řešení pro řídící systém Sinumerik z pohledu aplikací
  • Příprava a návrh marketingových a obchodních aktivit pro rozvoj daných aplikací
  • Prezentace produktu a jeho přínosů na seminářích, webinářích a konferencích v ČR
  • Komunikace se zákazníkem, pochopení jeho potřeb a nabídka vhodné aplikace zákazníkovi
  • Školení uživatelů (operátorů)



Co od Tebe požadujeme

  • Znalost českého jazyka na úrovni alespoň C1
  • Dobrou znalost technické angličtiny
  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru (vhodné i pro studenty)
  • Znalost systémů Sinumerik
  • Vyšší počítačovou gramotnost – schopnost porozumět SW aplikacím a jejich funkcím
  • Schopnost samostatné i týmové práce, zodpovědnost za dokončení svěřených úkolů
  • Schopnost vyslechnout zákazníka a pochopit jeho potřeby
  • Podnikavé myšlení
  • Schopnost dotahovat úkoly do konce
  • Chuť učit se novým postupům
  • Řidičský průkaz skupiny B

Produktový manager technik pro výrobuVýhodou pro Tebe bude, když

  • Máš praxi v oblasti IT, NC programování nebo práce se Sinumerik (vhodné i pro absolventy)
  • Umíš pracovat se systémem Siemens NX CAM aby sis mohl připravit podklady
  • Umíš přesvědčivě školit a prezentovat
  • Máš zkušenost ze strojírenské firmy
  • Je tvoje angličtina pokročilá a není pro tebe problém plynulá konverzace

Co na oplátku nabízíme my

  • Práci v silné, stabilní a rostoucí společnosti, v perspektivním oboru a s mezinárodní působností
  • Vysoce odbornou a zajímavou práci v novém odvětví digitalizace s aplikacemi Siemens pro stroje se Sinumerik
  • Možnost rozšířit portfolio nejen na oblast Sinumerik, ale také na další oblasti portfolia ze skupiny Siemens
  • Znalého, lidského a férového leadera týmu
  • Zaškolení zkušeným a přátelským kolegou, který se ti bude věnovat po celou dobu, než budeš schopen/schopna pracovat samostatně
  • Podporu a školení, možnost rozvíjet se na odborných a jazykových kurzech
  • Individuální a vstřícný přístup, otevřenou komunikaci
  • Služební telefon, notebook
  • Příspěvek na stravné a penzijní pojištění
  • Pružnou pracovní dobu, možnost home office, sick days
  • 25 dnů dovolené
  • Firemní a týmové akce

Produktový manažer AXIOM TECHJak se o tebe postaráme během nástupu

Před nástupem ti předem připravíme vše, co potřebuješ - tedy přístupy, vybavení i on-boarding plán školení, a předem nalákáme náš tým na tvůj nový nástup. Při nástupu tě seznámíme s celým týmem, dáme si dobré kafe a hned tě zahrneme do klíčových týmových schůzí i do on-boarding školení. Během on-boardingu se ti budou věnovat různí členové týmu tak, aby tě proškolovali vždy ti nejpovolanější. Dáme si záležet, abys dostal(a) na začátku dostatečně kvalitní péči a vše klíčové ses dověděl(a) a naučil(a).

Pokud budeš cokoli potřebovat, vždy tu pro tebe bude kolega, který ti poradí a pomůže. Postupně ti začneme přidělovat úkoly podle tvých aktuálních schopností, aby pro tebe byly dostatečně zajímavé a nám přinesly ověření tvých schopností i tvůj růst.

A jak to bude dál?

Pracovat budeš jak na pobočce, tak na home-office, občas i v terénu u zákazníka. Naše pracovní doba je opravdu pružná. Když si dáš po poledni „oraz“ a práci doženeš večer, vůbec nám to nevadí, pokud tím nebude trpět ani tým, ani zákazník.

Jako produktový manažer a technik budeš mít na starosti jednak rozvoj prodeje těchto aplikací, ale i realizaci zákaznických projektů. Půjde o nové instalace, konfigurace či následnou podporu našich zákazníků formou helpdesku. Na projektech a úkolech budeš pracovat samostatně, ale neboj se – nebudeš na to sám (sama). Pravidelně jednou týdně si na týmové projektové schůzi vzájemně řekneme, jak se nám daří projekty realizovat a problémy společně vyřešíme. Zároveň si rozdáme úkoly a priority tak, aby se nám co nejlépe pracovalo a naši zákazníci byli s námi spokojení. Když budeš potřebovat náhlou operativní pomoc, vždy budeš mít vedle sebe zkušeného kolegu, který ti pomůže.

Na předem plánovaných workshopech a školeních se pak budeš vzdělávat, rozšiřovat své znalosti a sdílet své zkušenosti. Často spolu poobědváme a občas zajdeme na pivko, několikrát za rok si navíc vyrazíš s kolegy z pobočky nebo celou firmou na večírek či firemní akci.

 

Pokud jsme Tě zaujali, pošli nám životopis nebo odkaz na Tvůj LinkedIn profil a my se Ti ozveme.

Chci více informací

 

Nahoru

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.