Podpora a údržba sotware

Podpora a údržba sotware AXIOM TECHSvých zákazníků si vážíme a proto se neustále snažíme nalézat nové a jednodušší cesty, jak zodpovědět jejich dotazy, podat jim pomocnou ruku a podporu při práci s programy, poskytnout novinky nebo také shrnutí z našich seminářů, kterých se třeba kvůli pracovní vytíženosti nemohli zúčastnit.

Cílem naší technické podpory je zvýšit produktivní využití námi dodávaného softwaru. Naše snaha o poskytování hodnot jde ruku v ruce s vaší snahou ušetřit za údržbu softwaru.

V rámci údržby získáváte nové i dílčí verze s novými funkcemi, aktualizacemi a opravami softwaru a zároveň rychlou a účinnou technickou podporu pro bezproblémové každodenní použití řešení od Siemens Digital Industries Software.

Technická podpora zahrnuje:


Helpdesk

Podpora a údržba sotware AXIOM TECH

Technickou podporu bereme jako velmi důležitou součást péče o zákazníky a naším cílem je rychlé a efektivní řešení dotazů. Pro vyšší efektivitu jsou přehledy o stavu všech dotazů od uživatelů v našem Helpdesku evidovány pod uživatelským účtem zákazníka.

Pro používání Helpdesku je tedy nutné si zřídit účet na adrese http://helpdesk.axiomtech.cz. Naši technickou podporu můžete kontaktovat emailem na adrese helpdesk@axiomtech.cz.
Podrobný návod pro používání Helpdesku AXIOM TECH a zadávání dotazů.

 

Chci si zřídit účet na Helpdesku AXIOM TECH

 

AXIOM TECH TeamViewer

Vzdálená technická podpora

Vzdálená technická podpora TeamViewer quick support pro stávající zákazníky spočívá ve zpřístupnění plochy počítače pomocí aplikace Teamviewer. Technik řeší podporu online přímo na počítači zákazníka. 

Technická podpora je dostupná v pracovní dny od 8:00 do 16:00 s reakcí do čtyř hodin. Podpora je poskytována pouze osobám, které absolvovaly autorizované školení. Autorizovaným školením se rozumí školení provedené partnerem společnosti Siemens.

Stáhněte a spusťte program TeamViewer quick support a zašlete/sdělte nám Vaše ID a Heslo. Program TeamViewer není nutné instalovat a je bezplatný. Pokud se spojení podaří, pracuje konzultant na Vašem počítači, jakoby u něho přímo seděl a vy sledujete jeho kroky.

Chci si stáhnout TeamViewer


Podpora a údržba sotware AXIOM TECHOnsite technická podpora

Onsite technickou podporu poskytujeme na místě u zákazníka, pokud jde o problém softwarových produktů nebo implementace.

Konzultační dny

Jedná se o odborně problémově orientovanou podporu, poradenství na projektu nebo konzultace při řešení běžných problémů. Jsou vždy řešeny osobně s certifikovaným technikem u zákazníka nebo v AXIOM TECH. Počet konzultačních dnů je závislý na počtu licencí/sedadel softwarových produktů. Počet dnů je uveden v Helpdesku AXIOM TECH.

 

Podpora a údržba sotware AXIOM TECHSiemens Support Center

Jako zákazník máte možnost ovlivnit i vývoj software díky přístupu na Siemens Support Center přímo nebo prostřednictvím technika AXIOM TECH. AXIOM TECH zastupuje zákazníka na Support Center a připravuje za zákazníka podklady pro hlášení problému, pokud nemůže vyřešit svým poradenstvím. AXIOM TECH zabezpečuje logování problémů výrobci a sleduje jejich řešení.

Na stránkách Certifikace HW/SW naleznete aktuálně podporované verze operačních systémů, podporované softwarové produkty, grafické karty a hardware, ale také aktuální i historické informace o certifikovaných systémech a konfiguracích všech produktů společnosti Siemens Digital Industries Software. S jakýmkoliv technickým dotazem se rovněž můžete obrátit přímo na Centrální středisko technické podpory

 

Podpora a údržba sotware AXIOM TECHSdílení dat s AXIOM TECH

Pro sdílení objemných dat využíváme službu Microsoft OneDrive. Pokud nám chcete něco poslat, prosím kontaktujte příslušného technika a ten vám založí individuální sdílený prostor.

Pokud potřebujete stáhnout instalační soubory ke svým Siemens produktům, využijte prosím oficiálního Siemens Support Centra

Pokud si nejste jisti, jak postupovat, nebo nemůžete najít co potřebujete, kontaktujte nás přes Helpdesk a my vám rádi pomůžeme.

 

 
Nenašli jste, co potřebujete? Neváhejte nám napsat a my vám moc rádi poradíme.
Chci více informací

 

 

Nahoru

Nastavení cookies

Zde můžete nastavit používání souborů cookies podle vlastních preferencí.

Technické cookies

jsou nezbytné pro správné fungování webu. Technické cookies musí být vždy aktivní (nelze je individuálně deaktivovat), proto se pro jejich využívání souhlas neuděluje.

Analytické cookies

nám umožňují porozumět jak web využíváte, abychom jej mohli zlepšovat. Analytické cookies umožňují měření výkonu webu (počtu návštěv a zdrojů návštěvnosti). Takto získaná data zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů ukazujících na konkrétního uživatele.

Personalizované cookies

ukládají informace o Vašem osobním nastavení webu. Personalizované cookies potřebujeme k tomu, abychom přizpůsobili web a jeho chování co nejvíce Vašim potřebám a zájmům.

Reklamní cookies

nastavují prostřednictvím tohoto webu naši reklamní partneři. Reklamní cookies nám umožňují zobrazovat takový obsah, který bude zajímavý a užitečný právě pro Vás.

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.