Reporty a analýzy
Teamcenter je vybaven nástroji pro přípravu reportů a analýz v reálném čase, které lze využít pro kontrolu důležitých parametrů výrobku v celém jeho životním cyklu.
Následující funkce na tvorbu analýz a reportů umožňují získávat, sumarizovat a distribuovat informace z mnoha různých aplikací integrovaných do PLM prostředí.
Souhrn dat
pro sumarizaci dat na úrovni systému Teamcenter a využití vytvořených pravidel a přístupových práv v systému Teamcenter pro dodržování integrity a bezpečnosti dat. Do souhrnu dat lze zařadit data z jakékoliv další podnikové aplikace.
Reporty a grafy
v upravitelném HTML formátu proprohlížení a tisk. Tyto reporty můžete ukládat, posílat e-mailem, exportovat do PDF nebo do MS Excel. Do těchto zpráv lze snadno přidat i grafickou prezentaci dat. Data systému Teamcenter lze prohlížet a analyzovat z hlediska mnoha kritérií (včetně grafické prezentace). U mnoha typů analýz lze vytvořit různé náhledy na analyzovanou informaci.
Otevřené pracovní prostředí
a pokročilí průvodci aplikací vám pomohou rychle nasadit a využívat funkce systému Teamcenter pro analýzy a reporty a tím minimalizovat celkové náklady.
Shrnutí přínosů a klíčových funkcí
- Zvýšení efektivity práce měřením a hodnocením klíčových parametrů
- Souhrnné analýzy dat z různých zdrojů
- Otevřená architektura, podpora jakékoli relační databáze a využití jakýchkoli vstupních dat. Snadná rozšiřitelnost těchto funkcí do ostatních systémů
- Snížení nákladů spojených se zavedením speciálního systému na analýzy a reporty