Nepřehlédněte

NEJBLIŽŠÍ PLÁNOVANÉ SEMINÁŘE A AKCE

Přihlaste se na některý z našich bezplatných seminářů


Zpravodaj AXIOM TECH

Přečtěte si náš pravidelný ZPRAVODAJ. Na vyžádání Vám aktuální číslo rádi zašleme i v tištěné podobě poštou na Vaši adresu.


Nabídka zaměstnání ve společnosti AXIOM TECH s.r.o.

Náš obchodní a technický tým pracuje s vyspělými CAX systémy NX, SOLID EDGE, TEAMCENTER, TECNOMATIX a VERICUT. V rámci rozvoje naší společnosti hledáme nové posily našeho týmu ve Zlíně i Žďáru nad Sázavou.


Plánovaná údržba

Naše řešení nabízí možnosti tvorby servisních a přesných zakázkových struktur, díky kterým odjíždí technik na místo servisu pouze s validními náhradními díly a s přesnou 3D dokumentací stroje (zařízení) tj. grafickým návodem na vlastní servis.

Správa CAD dokumentů

Oddělení údržby má po celou dobu životního cyklu výrobku k dispozici produktovou dokumentaci v obecně čitelných formátech (PDF, 3D JT). Jako pasivní uživatel má přístup také ke kusovníkům a vizualizaci celého stroje (zařízení).

Maintenance, repair and overhaul

Správce a řízení údržby zajišťuje sledování a nahraditelnost komponent v rámci stroje (zařízení). Díky jednoznačné a platné dokumentaci lze zobrazovat a porovnávat rozdíly a nahraditelnost jednotlivých komponent v kontextu celého stroje (zařízení), napříč projekty a samozřejmě také v rámci změnových řízení.

   AxiomTech

Skladová položka

Požadavky na skladové položky jsou řízeny kusovníkem.

ROZUMÍM

Virtuální výrobek

3D modely, výkresová dokumentace, kusovníky spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM

Virtuální výrobek

3D modely, servisní předpisy, montážní a demontážní návody, výkresová dokumentace spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM

Hotový výrobek

Validovaný výrobek pro montáž, validace vůči virtuálnímu výrobku

ROZUMÍM

Hotový výrobek

výsledný produkt dle požadavků zákazníka, správa požadavků v Teamcenter.

ROZUMÍM

Opravený výrobek

Opravený produkt dle požadavků a norem spravovaných v Teamcenter.

ROZUMÍM

Požadavky na servis

Požadavky na servis, reklamační protokol, nápravná opatření spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM

Nakupovaný díl

Nákup dílů je řízen kusovníkem v Teamcenter.

ROZUMÍM

Požadavky na konstrukci

Požadavky na konstrukci, funkci a normy spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM

Požadavky na technologii

Požadavky na technologii a výrobu, normy a předpisy spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM

Virtuální výroba

Výrobní postupy, výrobní návody, normativy, simulace NX kódy spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM

Virtuální výroba

Montážní postupy, simulace, normativy, robotické programy spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM