Nepřehlédněte

Dotace Evropské unie

Logo Evropské unie

Společnost AXIOM TECH s.r.o. získala dotaci na realizaci projektu Podpora odbornosti zaměstnanců AXIOM TECH


Zpravodaj AXIOM TECH

Přečtěte si náš pravidelný ZPRAVODAJ. Na vyžádání Vám aktuální číslo rádi zašleme i v tištěné podobě poštou na Vaši adresu.


Nabídka zaměstnání ve společnosti AXIOM TECH s.r.o.

Náš obchodní a technický tým pracuje s vyspělými CAX systémy NX, SOLID EDGE, TEAMCENTER, TECNOMATIX a VERICUT. V rámci rozvoje naší společnosti hledáme nové posily našeho týmu ve Zlíně i Žďáru nad Sázavou.


Plánovaná údržba

Naše řešení nabízí možnosti tvorby servisních a přesných zakázkových struktur, díky kterým odjíždí technik na místo servisu pouze s validními náhradními díly a s přesnou 3D dokumentací stroje (zařízení) tj. grafickým návodem na vlastní servis.

Správa CAD dokumentů

Oddělení údržby má po celou dobu životního cyklu výrobku k dispozici produktovou dokumentaci v obecně čitelných formátech (PDF, 3D JT). Jako pasivní uživatel má přístup také ke kusovníkům a vizualizaci celého stroje (zařízení).

Maintenance, repair and overhaul

Správce a řízení údržby zajišťuje sledování a nahraditelnost komponent v rámci stroje (zařízení). Díky jednoznačné a platné dokumentaci lze zobrazovat a porovnávat rozdíly a nahraditelnost jednotlivých komponent v kontextu celého stroje (zařízení), napříč projekty a samozřejmě také v rámci změnových řízení.

   AxiomTech

Skladová položka

Požadavky na skladové položky jsou řízeny kusovníkem.

ROZUMÍM

Virtuální výrobek

3D modely, výkresová dokumentace, kusovníky spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM

Virtuální výrobek

3D modely, servisní předpisy, montážní a demontážní návody, výkresová dokumentace spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM

Hotový výrobek

Validovaný výrobek pro montáž, validace vůči virtuálnímu výrobku

ROZUMÍM

Hotový výrobek

výsledný produkt dle požadavků zákazníka, správa požadavků v Teamcenter.

ROZUMÍM

Opravený výrobek

Opravený produkt dle požadavků a norem spravovaných v Teamcenter.

ROZUMÍM

Požadavky na servis

Požadavky na servis, reklamační protokol, nápravná opatření spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM

Nakupovaný díl

Nákup dílů je řízen kusovníkem v Teamcenter.

ROZUMÍM

Požadavky na konstrukci

Požadavky na konstrukci, funkci a normy spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM

Požadavky na technologii

Požadavky na technologii a výrobu, normy a předpisy spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM

Virtuální výroba

Výrobní postupy, výrobní návody, normativy, simulace NX kódy spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM

Virtuální výroba

Montážní postupy, simulace, normativy, robotické programy spravované v Teamcenter.

ROZUMÍM